גלידות סורבה

גלידת סורבה היא גלידה המבוססת על מים ופרי. יש אנשים שחושבים שגלידת סורבה זו לא גלידה, כי הם מערבבים אותה בטעות עם שלגוני קרח למיניהם.אבל שלא כמו שלגוני הקרח המכילים: מים, סוכר וחומרי צבע וטעם -קרח מתוק. גלידת סורבה אמיתית מכילה 30%-50% פרי.

טובי השפים בעולם, מגישים מגוון של גלידות סורבה כקינוח אחרי סעודה.

אפשר לייצר גלידת סורבה כמעט מכל פרי. גם כאן יש חשיבות רבה ליחסים בין החומרים, על מנת שהגלידה תהיה רכה מתוקה וחלקה.

אנחנו בגלידות של ISCREAM משתדלים להשתמש בפירות טריים כמו: אשכוליות, תות-שדה, מנגו, אננס, תפוזים, בננה,וכו'. גם לכם בבית מומלץ להשתמש בפירות טבעיים, לפי מה שמצוי בעונה.אפשר כמובן להשתמש

בפירות קפואים, אנחנו מקפיאים חלק של הפירות בסוף העונה, כדי שיהיה לנו מגוון כל השנה. לא את כל הפירות ניתן להקפיא, חלק מהפירות מאבד את הטעם המיוחד שלו בתהליך ההקפאה.

ועכשיו אחרי שהבנתם מה זה סורבה אתם ודאי מוכנים להכנת הסורבה הראשון שלכם.
סורבה תות שדה
חומרים
500 גרם תותים טריים
40 מיליליטר מים
40 מיליליטר סוכר
מיץ מלימון 1

הוראות הכנה

הכי קל שבעולם. לשים את כל החומרים במעבד מזון ולעבד את הכל למחית חלקה. להכניס את הקערה של מעבד המזון למקפיא. לאחר שעתיים או לפעמים 3 שעות, להוציא מהמקפיא, לרסק את הסורבה ולהכניס אותו שנית למקפיא. כדאי לחזור על הפעולה פעם נוספת. לפי הנסיון שלי לא מספיקים לחזור על הפעולה בגלל שבני הבית הסקרנים מתחילים לבדוק את הסורבה, ולא תמיד נשאר סורבה לביצוע הריסוק הנוסף.

כמובן שקיימת אפשרות שניה . לאחר שכל החומרים עובדו למחית במעבד המזון רצוי להכניס את המחית למכונת גלידה ביתית ולהפעיל לפי הוראות היצרן. הסורבה שמתקבל הוא במרקם חלק ועגול, בדיוק מה שרציתם, נכון?